Przykład dobrej strony internetowej – ence.pl

 

Prowadząc firmę przemyśleć należy sprawy związane z podejściem do nowych klientów. Omawiany temat często kojarzony jest z relacją klient-sprzedawca. Wbrew pozorom jest to także strona internetowa, która odpowiednio przyciąga uwagę widza. Strony internetowe to także wizytówki dla firmy, jednak w lepszej postaci, ponieważ mają szerszy zasięg działania.

Ence.pl przykładem dobrze prowadzonej strony internetowej

ence.plWygląd wizualny strony internetowej świadczy o tym, ile dla przedsiębiorstwa znaczy klient. Według mnie strona http://ence.pl jest stworzona w odpowiedni do tego sposób. Wchodząc na stronę zauważamy przyjazny dla oczu interfejs, a treść strony ułożona jest w sensowny, a także czytelny sposób. Czytelność portalu świadczy o jej estetyce, nieczytelna strona sprawia wrażenie niezadbanej. Wersja mobilna tego portalu internetowego również jest zachęcająca. Na pierwszy rzut oka widzimy logotyp oraz zakładkę „Aktualności”, a reszta przydatnych informacji widoczna jest podczas przewijania w dół. Rozmieszczenie elementów graficznych jest przemyślane, dlatego nie psują widoku strony, wręcz polepszają wrażenia estetyczne. Na stronę internetową zgrywa się również jej kolorystyka. Każda branża powinna stosować inną, ponieważ kolory wywołują różne odczucia u internauty. Co do przytoczonego przykładu – kolor jest dobrany poprawnie.

Podobnych stron internetowych istnieje wiele, jednak nie każda firma dba o swoją wizytówkę w internecie. Sporo firm traci klientów poprzez niestaranny dobór grafik i treści. Nie warto z tak banalnych przyczyn tracić kontaktu z klientem. Odpowiedni plan strony na pewno zostanie doceniony przez klienta.